Cuma, Temmuz 11, 2008

Balkon bitkilerim


Bu sene balkonumda fesleğen, adaçayı, biberiye, kekik, taze soğan ve çilekden oluşan mini bir bahçe oluşturdum. Çilekleri yedik bitirdik elhamdülillah. Her günüm balkonumdaki gelişmeleri izlemek ve ev halkını sevincime ortak olmaya davetle geçti. Kızım; "anne senin bir bahçen olmalı" sözleriyle; bahçem olsa (inşaallah) hiç ayrılmak istemeyeceğimi dile getirmeye çalıştı herhalde! Malesef dereotu çok güzel büyürken birdenbire böceklendi ve soldu. Maydanoz da aynı şekilde! Tatile gideceğimizden dolayı yeniden yetiştirmekten vazgeçtim. Eflatun ısırganotum vardı. O kadar güzeldi ki bakmaya doyamazdım, yer sorunundan dolayı bahçesi olan birine verdim. Isırganotu tırtıl ve böceklenmeyi engelliyor diye okumuştum (uydurmuyorsam eğer!) Bu ilk deneyimim olduğu için biraz acemilik var.

Çiçeklerim otlarım beni üzüntülerimden uzaklaştırıyorlar. Çok seviyorum onları. Allah bir gün onların da teselli veremeyeceği üzüntülerden hepimizi korusun. Bol güneşli, neşeli sağlıklı günler dilerim herkese. Balkonumdaki minik bahçeden diğer görüntüler için buraya davetlisiniz. Kek falan varsa getirin mis gibi bir Türk çayı demlerim size. Ne yüzsüzlük bu Allahım, neyse canım ne bulursak yeriz artık. Önceden haber verirseniz hazırlanırım tabi. Derindondurucum da ömrünü tamamladı da bu arada onu da söylemeden geçmeyeyim:)

Tomurcuk tomurcuk açtın gülüm
Yüreklere sevgi neşe saçtın gülüm
Vakti hazan geldi sarardın soldun gülüm
"Yine geleceğim" diye söz vermeseydin
Kahrımdan ölürdüm Gül'üm.

Tuhfe

Hiç yorum yok: