8.7.05

Dondurma



Subi'nin dondurma tarifinin yarısını şeftalili yarısını kivili yapmıştım. Bizim aile için bu kadar dondurma biraz fazlaydı tabi. Kivili karışımı bir kasede dondurup buzdolabında beklettim.(erimeden fotoğrafını çekip hemen eklemek istedim, henüz tadına bakmadım) Kivi biraz ekşi olduğu için biraz şekeri fazla koymuştum. Üzerine önceki dondurmanın tam tersi bu kez şeftali sosu döktüm. Tabağın kenarlarına erik ve yeni dünya dizdim. Daha önceden şeftalili dondurmadan artan harcı buzluklara koyup dondurmuştum. Onları da meyvelerin üzerine koydum. En üstte de yine çikolatadan yaptığım yıldız.
(dondurmayı yedik; 500 gr. kiwi biraz fazla gelmiş gibi geldi bize, azaltılırsa daha güzel olabilir. Ben şeftalili olanı daha çok sevdim)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Sitenizi tesadüfen buldum ve cok hosuma gitti bilhassa Rotterdam'dan görünümler bayagi ilginc, zevklerimiz hemen hemen ayni basarilar ve sevgiler

Tuhfe dedi ki...

Teşekkür ederim Özgül hanım. Size de sitenizde başarılar dilerim, sağolasınız.

Adsız dedi ki...

Tuhfecim valla eziyet gibi şimdi şimdi bu dondurmanın sadece resmi ile avunmak ,ne iyi olurdu şimdi serin serin...eline sağlık :)

Adsız dedi ki...

ellerine saglikta bu güzellikleri gördükce insanin diyet falan yapasi gelmiyor.görüntünün güzelliginden tadi da anlasiliyor size afiyet olsun ....

Tuhfe dedi ki...

Teşekkür ederim Nalan ve Münevver abla. Akşam dondurmayı yedik, fakat biraz kivi çok gibi, biraz daha az koyulmalı bence.

Sevgiler.

manolya dedi ki...

Yine çok güzel görünüyor, ellerine saglik.
Sevgiler

Tuhfe dedi ki...

Teşekkür ederim Manolya ve Burcu. Burcu dondurmayı beğendiğinize sevindim. Yalnz yorumlarda da yazdığım gibi biraz ekşi oluyor, kivi miktarını bayağı bir azaltmak gerekiyor. Sonucu merak ediyorum?

Sevgilerle.

Tuhfe dedi ki...

Haklısın Burcu. Çilekle de çok güzel olacağına inanıyorum.

Dondurmanızın güzel olmasına sevindim.